ändrade planer

provet idag, gick bra! fick tillbaka kommunikationsprovet, väldigt nöjd!!!
Ikväll tänkte jag ta det luuuugnt, eftersom jag har fått utslag i ansiktet för att jag använder för mycket hudlotion för ofta så att porerna får aldrig vila ;o men vafan, jag hatar att vara torr så vad ska man göra?
ajaaa, blev iallfall ändrade planer på den biten, josse tyckte absolut att jag skulle pallra mig till luleå till den såkallade fetfesten, så jag som är väldigt sugen på feztttt la mina utslag under ett lager puder, så nu syns dom inte så mycket:) hhii! hoppas alla jag träffar ikväll läser detta(intetroligt) så dom förstår att jag inte har dålig finnig hy utan den är bara överfettad av hudlotion! haha :) blir att sova hos josse sen eftersom boden ligger tusen mil bort från mänskligheten känns det som ibland :) hah. nä nu 'är jag lite upp i varv här känner jag, calm down.
Min pösso for förövrigt neråt ilandet tidigare idag, missss him... dom möter timrå och brynäs, HEJJA LULEÅ :)))

nu ska jag ta och välja ut kläder, hatar det.... och nu måste jag snabba på, bussen går 17.10...


jag älskar dig obeskrivligt mycket ;-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0