dagge

Imorse vaknade jag 11.05! vilket jag anser väldigt bra när det är lov. pösso hade dock varit uppe sen 7 men det var för att han hade fys kl 09 så det var ju ett måste ;p
Klev upp 11 och la mig i vardagsrummet och såg på tv med Min :) tyvärr råkade vi somna lite kring 12 och vaknade 13 igen ;o då var det snabba ryck och sen kom mormor och hämtade oss :) vi for förbi och hämtade mamma, och sen gick vi och käkade på dagge!
Gick på stan en stund och sen åkte gubben iväg med bussen till hans träning, jag och mamma stannade kvar på stan och jag fick mig ett par vantar och en hårfärg :)
Gick hem och pappa lagade tacos, mummmmms. Sen har jag bara suttit och såsat hära och nu är sanna påväg hit, fårse vad vi hittar på att göra :) ta det lugnt antar jag, hon kanske vill färga mitt hår??
Hur som helst, hjärtat kommer hit efter a-lagsmatchen ikväll och då ska jag visa min halloween utstyrsel för honom, heh. märkte precis att klänningen har blivit lite liten, var ändå 2 år sen jag köpte den så. men det får väl funka, I guess!

vi höresssss


you´re my best <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0