en aning ändrad

gårdagen blev en aning ändrad :) vi for på panelen med mamma och håkan och åt jr´s! var väldigt gott!
Åkte hem till mig och kände inget sug på att träna hehe så danne kom och och lite senare kom sanna efter hennes träning också :) vi var och käkade på frasses och såg den där filmen, den var faktiskt bra för att vara svensk;o
Dom sov här och imorse var jag NÅGOT trött.... men piggnade till lite till sista lektionen men nu när jag satt mig här så börjar jag bli pömsig igen... aja! jag hade tänkt följa med pappa till bredåker och hälsa på farmor&farfar men kom på att jag har min företagsekonomi uppgift att göra idag så blev inget med det! Så nu håller pappa på att göra mat och jag ska lägga mig och vila tills maten tror jag, heh! Senare åker jag iallfall till Min och gör FE:n och sen kommer ju han hem kring halv8-8 efter sin träning och då är det desperate housewifes+bastumyyys som gäller =)
p.s. hoppas ni inte missat att lovans blogg(lovisajonsson.blogg.se) är på 500nånting av alla sveriges bloggar ;o you go girl!!! heh. d.s

nu ska jag viiiiila


you make me smile <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0