en längtan

idag har varit en grymt jobbig dag eftersom vi gått från 08.20-17.00.... men har fått tillbaka lite prov oså, och det är ju alltid(oftast) kul:)
Nu har jag och pappa precis varit och käkat en kebabrulle, och jag tänkte precis sätta mig och göra klart svenskan på datan! Blir en väldigt lugn kväll, funderar på att fara och köpa lite barbicue lays chips från dollar, love them!!
Lillhjärtat kommer iallfall hit senare efter hockeyn, då hade vi tänk se en film och myspysa lite :)))
Imorgon har jag idrott på morgonen, och sedan följs dagen av lite "chilla" lektioner!
Imorgonkväll ska jag vara med girlsen och se idol osv! sen ska jag och jobba i garderoben på tc för första gången, får se hur det går :) lördag blir att umgås med gubbsi och sen jobba! han har ju matcher i helgen också så ska försöka ta mig tid att åka och se någon på lör eller sön :) meeen jag får ju inte glömma svenska provet som äger rum på måndag, så det behövs pluggas på det också tyvärr...

nu ska jag smälta maten lite till, sen skriva klart svenskan trorjag!


You are the best thing that ever happend to me <3



-kommer bli världens mysigaste resa :))) du&jag;-* och mamma då, hih. längtar huuur mycket som helst!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart ska ni resa ? ( :

2008-10-16 @ 21:35:23
URL: http://evelinaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0