kan det bli värre???

ja då kan jag meddela att jag har fått ögoninflammation dagen före halloween, kan det bli värre? vad har jag gjort för att förkäna det här????? så typiskt... kan man ha mer otur kanske? aja jag är inte bitter, ska se det från den ljusa sidan, tänk om det hade varit nyår och inte halloween? då hade jag inte kunnat ha ögonlapp och klä ut mig till pirat istället! Jaja, det blir ju väldigt roligt om jag skulle vakna imorgon med BÅDA ögonen inflammaterade??? då kanske jag hade kunnat klä ut mig till blind? med blindkäpp och hund och allt? ELLER? haha..... kanske inte.
nej men är jag inflammaterad imorgon så blir det en lipar kväll med massor av chips och sorg,....... så får det inte bli, gud tyckte säkert bara att jag skulle passa bättre som pirat så därför gav han mig den här skiten bara på ena ögat =) eller? jag hoppas det iallafall.. min mimmi pigg outfit får jag väl spara till nästa år, eller nått..

nej. nu skrev hjärtat ett sms och kom på världens idée!! är jag svullen på båda imorgon så klär jag ut mig till någon som har solbrillor ;) smart!! jag missar INTE halloween för något i världen. haha

nu ska jag se på tv och hoppas jag drömmer allt detta...


Du är det bästa som finns <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0