korvståkanoff;o

Prov i kommunikation idag, kändes som att det gick helt ok men nu när jag kom hem kom jag på att jag glömt skriva vad jag själv tyckte om att lösa en konflikt;o men man kunde ändå bara ha vg på provet, och det hoppas jag ju att jag får! har jag tur så får vi tillbaka proven på tisdag :)
Nu har jag precis ätit KORVSTÅGANOFF(kolla stavningen lovan;) och ska strax kila över till therese och silla med henne litegrann,´blir idoltittande och lite sånt:)
Mitt guldhjärta kommer efter luleå-brynäs matchen senare ikväll och då ska vi endast ta det lugnt :)
gruvar mig för alla de tusen proven och inlämningar som vi har nu innan och efter lovet... aja!

NEJ nu fick vi bråttom på dollarstore och köpa lays chips, såååå goda!!


Det finns inte ord, du betyder precis allt  för mig <3

Kommentarer
Postat av: rättningsstavaren här

hahahaa linne din pinne ;D korvstråkanoff :D hahaha

2008-10-03 @ 16:32:50
URL: http://lovisajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0