luleå

Igår skulle therese vara med jim så blev inget umgås med henne! men josefine kom hit kring halv 10 så det löste ju sig :) vi gick och åt på rönnbäcks sen var vi bara här och såg film och tog det väldigt lugnt!
Imorse ringde julia och väckte oss kl 10, då for vi till jossan och fixade oss lite sen for vi till luleå med julia :)
Varit där hela dagen, mormor&mamma kom dit kring 2 och då gick vi och käkade på dagge sen for vi och kollade på gubbens match :) åkte hem efter det och nu är det snyggt och väldigt städat här (H) känner mig dukig!
Hjärtat skulle stanna och se j-18s match med thomas så han kommer halv 8, då blir det parmiddag som sagt, hehe. Med Malin,jeppe,oskar,vickan :) mysigt! blir att hämta mat från kina sen se stjärnor på is:)
Sen har ju baby match imorgon på dagen och då ska jag PLUGGA som bara den! sen blir det en lugn och mysig söndagskväll med Min:)

nu ska jag ringa malle och fråga när vi ska hämta keeeket =)


Words can´t express what you mean to me :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0