tredje inlägget för dagen

Ja här är jag, igen...
Tänkte bara meddela att nu är det "brat linne" som står på tur, haha töntigt men det ända jag kunde komma på som har solbrillor??
hur som helst så har mormor och mamma varit förbi med lite halloween grejjer och kläder till min outfit! ikväll ska jag fara förbi sanna också och hämta skor och solbrillor :) 
Blir spa- och idolkväll hos julia ikväll! mys. sen är det snart imorgon =DDD är tagg som fan, fast inte lika tagg som tidigare pga min skit inflammation. menmen I will be: )

nu ska jag fortsätta sitta här och uggla vid datorn


all my love to you

Kommentarer
Postat av: lövan

det blir bra!! ikväll smällere ;);)

2008-11-01 @ 11:07:27
URL: http://lovisajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0