trevlig morgon.......

vaknade halv 7 imorse, då märkte jag att jag inte kunde öppna vänstra ögat???? går och sköljer och tar kalltpapper och her på och somnar om igen! vaknade nyss av att min jävla öga ser ut som en tennisboll, INTE vackert kan jag tala om!
Åh alltså så typiskt att det här ska hända DAGEN INNAN halloween..... igår var det helt normalt och bra förutom på kvällen då det började klia osv... nu ska vi ringa vårdcentralen och fara dit och fråga vad det är för fel på mig. hah...
Blev faktiskt en aning gladare nu eftersom jag tänkte tidigare att det inte blir nå halloween firande för mig om jag fortfarande har det här imorgon.... MEN om jag skulle ha det här imorgon så får jag väl vara pirat med lapp för ena ögat. haha! men hoppas förståss att det försvinner INOM KORT! innan 12 gärna.
Blir alltså inget badhus för mig nu :(

nä nu ska jag äta frukost och sen hoppas jag att jag får tid snarast möjligt hos vårdcentralen!!!!!


Om du var här nu skulle allt kännas mycket bättre(trots ögat)..
Saknar och älskar dig mer än allt på jorden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0