kan det bli lördag?

Gör en sån här rolig grejj (IGEN) i väntan på att therese ska komma hit och umgås med mig :) hon ska färga mitt hår och sen ska vi bara ta det lugnt ;p
LÄNGTAR FÖRÖVRIGT TILL LÖRDAG OCH EFTER MITT GULDHJÄRTA SOM ÄR I HÄRNÖSAND NU!

1. Fullständigt namn? --- Linnea Wikström-Lindström

2. Ålder? - 17

3. Vart bor du? - Boden

4. Bor tillsammans med? - Pappa

5. Färg på ditt hus? - Gult och vitt

6. Hus eller lägenhet? - Lägenhet

7. När är du född? - 19 September 1991

8. Klass? - SPEK07

9. Vilket år tar du studenten? - 2010

10. Något jobb? - Nej, bara ströjobb

11. När gick du upp i morse? - Halv 11

12. När ska du sova? - Inatt

13. Duschat idag? - Nej

14. Kramat någon idag? - Ja

15. Pussat någon idag? - Ja

16. Vad har du ätit idag? - Pizza

17. Dagens klädsel? - Mjukis och en mjukiströja

18. Dagens smink? - Inget

19. Dagens sötnos? - Daniel!

20. Dagens roligaste? - Inget hitills, bara sovit och pluggat

socialt:

21. Har du många vänner? - Ja

22. Hur många har du kysst? - Vetinte

23. Vem kramade du senast? - Daniel:)

25. Hur många har varit otrogen mot dig? - Fråga inte mig

27. Har du pojk-/flickvän? - Ja!

28. Vem pratade du med i telefon senast? - Therese

29. Vem fick du senast sms ifrån? - Daniel:)

favorit:

(just nu)

31. Film? - Sex and the city filmen

32. Låt? - Finns endel

33. Mat? - Ingen speciell

34. Dryck? - Cola

35. Färg? - Röd, grå, vit

37. Stad? - Göteborg

38. Land? - vet inte

39. Ämne i skolan? - Företagsekonomi

40. Människa? - Daniel

senaste:

41. Personen du tänkte på? - Daniel

42. Personen du kysste? - Daniel

43. Gången du spydde? - Kommer inte ihåg

44. Gången du grät? - Kommer inte ihåg

45. Pizzan du åt? - Hawaii för 10 min sen

46. Gången du var i Göteborg? - Klassresan för många år sedan

47. Gången du var i Stockholm? - I September

48. Gången du var full? - När jag och anna hade fest tror jag :) Augusti :o kan det stämma?

49. Gången du var hög? - never

antingen eller:

51. Svart eller vitt? - Vitt

52. Hund eller katt? - Vetinte, beror på storlek

53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Beror på när och med vem

54. Tvspel eller datorspel? - Tvspel

55. Singel eller upptagen? - Upptagen

56. Hångla eller ha sex? - privat

57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? Inget

58. Ragga eller bli uppraggad? - Inget

59. Big Brother eller Paradise hotel? - Big brother

60. Blont eller svart hår? - Beror på årstid osv

61. Har du blåa ögon eller bruna? - Gröna

62. Choklad eller lakrits? - Lakrits

63. Göteborg eller Stockholm? - Göteborg måste jag nog säga, men stockholm är också bra

64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Högerhänt

65. Coca cola eller fanta? - Coca-Cola

66. Pizza eller kebab? - Pizza, eller kebabrulle

67. Randigt eller prickigt? - Randigt (PRICKIGT I HELGEN ;)

68. Älska eller älskas? - Båda

69. Leva eller dö? - Leva

antal:

70. Personer du älskar? - Många

71. Personer du hatar? - Ingen, kanske någon enstaka?

72. Gånger du varit full? - Räknar inte

73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? - Har inte räknat men är ingen slyna? hah.

74. Glassar du ätit på en dag? - Vet ej, men många

75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Hm 3 st, eller 4?

76. Gånger du haft minnesluckor? - Några fååå

77. Gånger du varit hög? Noll

78. Personer du saknar just nu? - Daniel

79. Gånger ditt hjärta brustit? - Once

vem:

80. Vill du kyssa nu? - Daniel

81. Ska du träffa imorgon? - Jadu, det har jag inte bestämmt

82. Sjöng du senast för? - Mig själv, hah

83. Hade du senast en msn-konversation med? - Malin

84. Spelade du tvspel med senast? - Daniel

85. Vill du ta med på resa nu? - Daniel:)

86. Vill du kasta en sten i huvudet på? haha jadu

87. Förtjänar att dö? - Ingen egentligen

88. Är söt? - Danieeeel, och alla mina söta friends :)

89. Vill du sova jämsides med i natt? - Daniel

vad:

90. Gör dig glad? - Daniel, mina vänner och familj

91. Gör dig ledsen? - När någon sårar mig

92. Vill du helst göra nu? - Fessstaaaa

93. Önskar du att du slapp göra? - Plugga på lovet??

94. Vill du ha nu? - Pengar skulle inte vara helt fel

95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Pengar

96. Längtar du till? - LÖRDAG

97. Tycker du om dina betyg? - Dom funkar väl

98. Ångrar du i ditt liv? - Man ska egentligen aldrig ångra något, men det finns endel grejjer som jag ångrar

99. Är det bästa som hänt dig? - Daniel!!

100. Hur mycket är klockan?- 16.40

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0