plugg, the one and only?

Gårdagen såg ut på detta sätt: jag och sanna gick hem till mig när jag slutat skolan, jag åt middag och sedan for vi och köpte lays barbiecue chips, så gottt :) for till sanna och jag skrev lite rättskunskap! lite senare såg vi på "the notbook" sorglig film... våra pojkisar kom dit efter sina träningar och då gick dom ner och bastade osv :) sen blev den en väldigt chillll kväll med tv, poker oså :) sa inte godnatt förens kring halv 2 tyvärr, vilket resulterade i att danne&sanna kom inspringade i sannas rum 08.05 och sa att klockan var 5 över 8!!!! tyvärr hade värken jag eller gubben hört något alarm kl 07.30 men som tur var så var alla fyra snabba och vi hann till preeecis skolan :)
Dagen har varit väldig pratsam och rolig måste jag faktiskt påpeka :) lite skämtsamma lektioner och så! heh.
Nu ska jag ta och göra klart det allra sista på FE:n och sen ska jag plugga rättskunskap heeela kvällen, får se om jag åker till mamsen och pluggar för pappa ska bort :) Hjärtat ska stanna i luleå efter sin träning och se a-laget så han kommer inte hem förens kring 21.30 så då passar det ju perfekt med en FET plugg dag, speciellt när det är prov imorgon... Så blir upphämtad hos mamsen när dom kommer från luleå och då ska Min få förhöra mig och se huuur mycket jag kan ;) heheh. vi tillbringar natten på norra och då passar det ju yppeligt med idrott=sen uppstigning imorgon på morgon =D och det bästa av allt är att pösso inte ska bort fören på lördag så får en heeel fredagkväll tillsammans med honom, vilket är ovanligt såhär i hockeysäsongen :)))) får se vad vi hittar på att göra!
oj, väldigt va långt jobbigt inlägg att läsa menmen måste också berätta att jag kanske ska följa Lovisa till gävle till hennes farmor&farfar från lördag-måndag, kommer bli väldigt kul tror jag :)
sen är det ju snaaart halloween också'!!!!  typsikt att daniel ska bort tors-sön just över hallo, men får väl klara mig som mimmiepig ensam ;) hihiiih

NU är det företagseko som gäller. WISH ME LUCK!

Mitt hjärta är ditt ;-*

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0