underbar och älskad av alla

helgen har bestått av jobb,mys&hockey:)
Idag vaknade vi halv 10, lite surt att vi försov oss men sånt händer! haft svenska prov och sen bara film idag, så det har varit sillll!
Nu väntar jag på att min guldklimp ska komma hem från luleå, och sen ska vi gå ut och äta med mamsen :)
INGET PLUGG IKVÄLL, känns kanon bra!! så kanske blir att vi far och tränar på stepin senare:) vilket följs av en mysig bastu vistelse. och sen en film som jag lånat av malle (underbar och älskad av alla hette den) så hoppas den är bra = )

nu ska jag ta en titt i nya halens och ellos katalogerna:)


You´re the reason why i belive in love ;-*

bilder på Min från lördagens match (fotograf lovan;)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg, keep up the good work girl!

2008-10-20 @ 20:45:10
URL: http://tyckarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0