hallo närmar sig

Imorse vaknade vi 09.00 av att dom höll på att banka i lägenheten åvanför, dom håller nämligen på att renovera.... skulle kunna springa upp och strypa dom, jag menar vem fan börjar leva om kl 9 på morgonen? lät precis som att dom stod med en hammare och bankade i golvet på precis det stället där vi låg och sooov....
aja jag tog kuddar över huvudet och somnade om efter många om och men, men för hjärtat gick det inte lika bra så efter han legat och vridit sig i över en timma så slog han på tv:n istället :) jag vaknade igen kring 12 och det var grymt skönt!
Åt en seeg frukost medans vi såg våra bästa år :) kring 2 mötte jag upp malin och vi mötte sedan erika&eva utanför hanne, så blev en varm macka med sallad + te där! satt där i 1,5 timma kanske sen gick vi och inhandlade lite roliga grejjer till våran halloweenfest på lördag :) KOMMER BLI FETT BRA!!!! hhehehh jag längtar som tusan.................
Gick hem till mig och jag visade min utstyrsel, och sen följde jag med till malle och hon visade sin utstyrsel :)
jag gick hem och satte mig här men efter 2 min så ringer pappa och vi far på max och äter! efter det övningskör jag till kicki för hon fyller år, så fick vi oss lite fika dära :)
nu är jag hemma här igen och min gosse är påväg hit, ikväll kanske det blir en filmkväll med malin&jesper :)
och imorgon blir det iallfall skridskor med dom på förmiddagen! hihii.
Imorgonkväll ska jag och gubben ha en rejäl myskväll med böbbel och bara rå om varandra;-* eftersom att han far på landslagsuttagning torsdag-söndag.... suckkkk. men min utstyrsel som mimmi pigg får väl rädda helgen, hehu.
Måste också nämna att på fredag ska jag på badhuset med Linda och daniels lill kusin :) hih, det var ett tag sen!


You know our love was meant to be
The kind of love that lasts forever
And I want you here with me
From tonight until the end of time

You should know, everywhere I go
You're always on my mind,
in my heart
In my soul
baby

You're the meaning in my life
You're the inspiration
You bring feeling to my life
You're the inspiration
Wanna have you near me
I wanna have you hear me sayin'
No one needs you more than I need you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0