parmiddag

Sitter och lyssnar på anna bergendahl på youtube, sååååå grymt bra första gången! bra sen också men hon satte ribban högt måste jag säga :) får rysningar varjegång jag hör have a heart med henne! Många som är bra i idol iår måste jag säga = )
Har inte lyssnat så mycket på annat än lugn mysig musik på senaste, men nu sitter jag här och lyssnar för fullt =)
Kvällen är obestämd än så länge, mitt lillhjärta ska sova hos drugge eftersom han har match imorgon och ikväll i luleå och jag skulle ju vara med therese hela kvällen var det tänk men vet inte om hon dissar mig för jim nu ;) heh. men annars får jag hitta på någe annat :p
Imorgon tror jag iallfall att jag ska fara och kolla på gubbens match:) sen far vi hem till mig och tar det lugnt och väntar på kvällen, då blir det parmiddag med malle&jeppe :) hihi. blir tyvärr inte en allt för sen kväll för oss eftersom Min har match på söndag också, så vi ska väl försöka komma oss i säng i hyffsad tid då var det tänkt :) men på söndag blir det inget hockeytittande för min del,  jag ägnar mig åt böckerna då istället, det är ju behövligt med tanke på alla de prov vi har framför oss.....

nu ska jag gå och diska lite tror jag eftersom papsen är i skellefteå över helgen!


Min andra halva!! :))))


Kommentarer
Postat av: sandra

tack vad söt du är ;)

2008-10-04 @ 14:51:10
URL: http://sandrajakobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0