1 APRIL

vilket innebär att man får luras och att julia fyller 18 åååår, så grattis på dig stumpan: ) frågan är varför jag fyller år i september?!
Sen har jag yttligare ett grattis att utge, till sanna som tog körkort i måndags. hihi du är så duktig :)
så igår var iaf jag sanna och sofia i luleå, var skönt att bara gå omkring och kika på grejjer och sen gå och käka på dagge!
Sov hos sanna inatt och idag var jag dead woman walking på skolan kändes det som, haha så grymt trött..
så när jag slutade gick jag till challe, sen följde sanna med hit och vi tog en powernap på 1 timma :) var behövligt!
Nu har jag precis lagat mat, ätit, diskat undan all disk och så har jag packat! Fårse vad som händer ikväll, jossan&malin pratade om att komma hit, sen kanske jag skulle umgås med sanna också, sen skulle jag behöva städa också så jag får se vad som händer och sker!
Imorgon är det iaf skola till 13.45 sen 17.30 sätter sig jag och mormor på tåget mot stockholm! skönt att få lite miljöbyte, och skönt att slippa skolan nästa vecka, hehe! Blir iaf båttur hela helgen(fre-sön) till åland,finland och vars de nu är. längtar verkligen efter de stora bufférna på båten, riktig hotellfrukost och super god middag,efterrätt osv! mmmh:)
på måndag åker vi iaf vidare till norrköping och hälsar på mamma tills på onsdag. sen bär det av mot linköping till mormors syster där vi stannar tills på fredag och sen åker vi hem: ) hemma på lördagmorgon, perfekt till lovet. höhö


ha det så bra här uppe i norr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0