19 FE

dagen har flytit på bra och skulle somvanligt avslutas 13.45 för min del. MEN hade då aktiekunskapsprov 15.30 så blev kvar i skolan ända tills 16.30.... länge sen jag hade en så lång dag nu när jag inte har några i-val: )
Efter skolan gick jag hem, och direkt upp till sofia. satt där och tog det lugnt ett tag med henne och sandra och sedan kilade jag ned för middag, blev kebabrulle som satt väldigt fint =)
Nu ska jag lägga mig och se på tv och sen ska jag kila upp till sofia för lite företagsekonomiplugg, prov imorgon nämligen.. och det fick vi veta IDAG! men det går nog bra, är ju inte så mycket att plugga in så. dock har vi kvar våran internationell eko uppgift att göra tills imorgon så blir att göra den ikväll också!

nej nu ska jag lägga mig och smälta maten, är supermätttt : )



Auf wiedersehen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0