3 februari

imorse vaknade jag 11.30 ungefär, skööönt att få sova ut :) har förövrigt sovit väldigt bra inatt också så.
gick till skolan kring 14 och gjorde tyskaprovet, gick tyvärr skit men vad fan är tyska att bry sig i : )
Tanken var sedan att gå direkt hem och hämta träningskläder och sen kila ner på stepin och träna, men den tanken blev inte speciellt lyckad! ingen av oss hade lust att träna så blir inget sånt idag, och så var jag grymt sugen på chips&dipp + marabou så blir massa sånt ikväll istället, men det sitter fint =) sen hockey j18 boden-luleå 19.30(trorjag den var?!) blir säkert helt ok att kolla på: )

imorgon är det onsdag ;o och det känns som måndag eller tisdag för mig? haha aja skönt, och hoppas på att resten av veckan går lika fort :)

nej nu ska jag gå och fråga hur länge det är kvar till middagen, ska äta lövbiffgryta, så jävla gott!
sen kommer lite girls hit kring 18 och då blir det chips,dipp och marabou, mmh...: )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0