längtarrrr

imorse vaknade jag och sofia kl 09.00, var grymt skönt att få sova lite längre än vanligt :)
dagen har rullat på rätt bra, lite jobbiga lektioner när man bara måste sitta och lyssssna och anteckna men det funkar.
Nu är jag hemma för att käka lite innan jag och sofia far på stepin och tränar!
Efter stepin ska jag hem och äta middag, kyckling wook!!! mmmh love it..
ska försöka hinna plugga lite tyska med sofia innan jag senare far jag till sanna och har lite spakväll med henne! ansiktsmask och bastu osv, mysigt: )

Längtar så super mycketttt till turkiet med tjejjerna, finns inte ord!!!! kommer bli så grymt kul = D

aja, nu kurrar det i magen så dags att avrunda!


höresss



SIMPLY THE BEST

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0