skoter

"imorse" klev jag upp kring 1 lite sent enligt min planering så fick skynda mig att käka frulle sen knalla in till stan! mötte upp josefine och vi gick och köpte present åt liza som fyller 17 år idag, grattis :) gick till liza direkt efter där alla andra tjejjer var, fick oss massa gofika:) kring 4 gick jag och sanna till pappa och hämtade lite täckbyxor osv sen kilade vi förbi skolan och hämtade matteboken och sannas skoterhjälm! tog en prommis hem till mig och nu sitter vi här, helt svettiga och slut efter att ha gått i VÄRMEN med våra jackor..... pust

Ikväll blir det iaf skoter, kojan och grilla och ta det lugnt :) blir nog mys


nej nu ska jag städa undan lite här sen gårdagen, hörsss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0