stepin?!

Imorse höll jag på att försova mig... tur att jag har min älskade mormor som stod och plingade på dörren så att jag vaknade eftersom hon var här för att skjutsa mig till malin:) så hann tyvärrrr inte med någon frulle utan kastade på mig kläder och sen åkte jag till malle eftersom jag hade alla mina saker sen helgen där!
dagen har flytit på bra, måndagar är så sköna! efter skolan kom papsen och hämtade mig och vi for och handlade, sen for jag hem och käka mackor och nudlar sen la jag mig och jäääste framför tvn. haha
julia kom förbi ett tag och sen somnade jag. när jag vakna flög jag upp och packade stepin grejjerna och sen sprang(läs: jagad av en full, utländsk kille med cykel haha) jag till stepin..

nu är jag iallafall nyduschad och nytränad och ska precis göra lite omelett! juste two and a half men börjar ju nu också så nu måste jag öka lite


seya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0