tvtisdag

imorse hade jag ju somsagt sovmorgon till 14.00, vilket var underbart somvanligt! det förgyller fan min vecka, vet inte hur jag ska klara mig utan den nästa år.... aja, hade iaf tyska och sedan kilade jag hem igen!
Har lagat bacon och pasta idag (spagetti carbonara heter det väl?!) blev iallfall supergott: ) nu sitter jag och kollar lite på infolayout provet som äger rum imorgon.... så svårt att plugga på dataprov så tror jag lägger ner det rätt snart!
Ikväll kommer iallafall josefine,evalena&linnea hit och ser den rätte för rosing och desperate housewifes :)
imorgon är det onsdag, vilket innebär den jobbigaste skoldagen på hela veckan..... save me!

erik hassle - hurtful, lovely song: )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0