kalix

igår efter skolan som slutade halv 11 så åt vi lunch och sedan kilade jag på stepin och tränade: ) när jag kom hem så var det snabba puckar och sen kom malin oskar martin och josefine och hämtade upp mig. slutstationen var mp's stuga: )
blev grillning, bastu, kubb och dricka. väldigt trevligt och mojjigt:)
hemfärd tidigt imorse eftersom malin skulle på något jobbmöte. när jag kom hem gjorde jag klart min engelska bokrecension och sedan gick jag och vilade ett tag! kring 17 kilade jag iväg mot pär&mickes där jag möttes av morfar,hans tjej och hennes barn med familj: ) mycket god och trevlig middag! nu är jag hem och packar lite grejjer och sanna kommer  på någon minut och hämtar upp mig! blir att fara till Liza i vittjärv med alla tjejjer och bada tunna och ha lite spa och bara umgås=) mysmys. love my girlssss


turkiet 8 dagar!!! imorgon är den bara 1 vecka alltså, känns verkligen helt sjukt kort tid. men resan läääär ju bli den bästa ever :) längtar så jag spricker!


have fun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0