sista rycket

skitmysigt hos liza i lördags, bada tunna, bada i älven, basta, eurovision och massa gotta :) lite senare for jag sanna josefine malin julia fredrik och liza utanför jossan och grillade lite körv. gotti. sen hem till mig kring 2 och sussa : )
på morgonen var det stek så jag jossan sanna for till sanna och stekte på hennes bakgård. senare på kvällen var det träna och sen lite bak och film med sanna: )
Igår vare skola sen kilade jag förbi malin ett tag, sen kom sanna och danne och hämtade mig och vi chillade hos sanna i solen. linnea klarade körkortet igår också så blev att åka en tur med henne också, grattttis ;D
sov hos sofia inatt och idag har vi pluggat och varit på stan en sväng: ) ikväll ska jag träna sen umgås med jossan&linnea tror jag det blir. sen måste  jag nog plugga lite också tyvärr...
imorgon är sista provet, inlämningen och redovisningen för den här terminen!!! gud så sköööönt :)

5 dagar kvar till turkiet!!! G A L E T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0