1 feb

Imorse var jag inte riktigt kry, så blev ingen skola! Vaknade kring halv 12 och kände bara för att ligga i sängen heeela långa dagen, var inte peppad för att göra något alls..

Men så vid 3 piggnade jag till och gick iväg och tränade med clara:) Sedan har jag även hunnit med att städa, hänga in alla kläder i garderoben, handla, laga mat, diska och umgås lite med mormor som var hit och hälsade på! Nu ska jag strax hoppa in i duschen och sedan ta tag i matten...(Varför väntar jag alltid med det viktigaste till sist?)
Sen är det ju även paradise ikväll, får inte glömmas bort:)


Imorgon börjar jag 14.00 och slutar 15.30, gillar tisdagar! Dock ska jag försöka pallra mig till skolan vid 12-13 så jag, simon och sofia kan börja på vår monter som ska vara färdig tills på torsdag.


Föresten så har jag klickat hem min studentklänning idag, en riktig skönhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0