11 feb

Jaha, så har man gått och blivit sjuk! Vilket innebär: ingen skola, ligga i soffan, tända ljus, duntofflor, te, se film, musik, äta massa gott och dricka kokat vatten med vitlök, honung och citron i(smakar bokstavligt talat SKIT).. Hatar verkligen att bli sjuk på riktigt men nu var det tydligen dags, hoppas bara att det går över så snart som möjligt!

Men hursomhelst så har jag ändå hunnit med att fara till luleå en sväng idag med sofia. Provade en balklänning, superfin men liite för kort... men kanske om man skulle sy dit en spets på den, äh den som lever får se:)
När vi kom från luleå så fortsätte letandet efter balklänningar och sofia hittade en gul som hon passade ypperligt i!


Imorgon är det åter fredag igen, helgen kommer bara gå ut på att försöka ta det så lugnt som möjligt. Förutom på söndag då det bär av på lite äventyr med några av tjejjerna:) men det blir nog inte allt för ansträngande!



Denna har jag idag unnat mig som allahjärtansdagpresent som jag nu sitter och smaskar på två dagar i förväg=)



so long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0