21 feb

fredagen blev riktigt lyckad, först middag och spel med några tjejjer hos josse och sedan allstar resten av kvällen/natten: )

Igår mådde jag prima och tog bussen hem kring 1, åt hos josefine sen blev det fika med yttligare några tjejjer på retro cafét eftersom sanna jobbade=)

Följde med till sanna och åt köttsoppa och kring 23 kommer vi på att vi ska festa, så då äre snabba puckar hem och byta om och sminka sig. var hela kvällen hos pontus men det var riktigt kul det med:)

idag mår jag bokstavligt talat skit, men man kanske förtjänar det efter en tvådagars! nej nu blir det farmen nästa helg men sen blir det lugnt på festfronten fram till cypern:)

ikväll blir det mest troligt häng med tjejjer, men nu ska jag skriva på mitt bröllopstal som jag ska hålla imorgon, frågan är bara vem jag ska gifta bort!


bjuder på två bilder från allstar i fredags

jag sofia och hanna


lydia josse och mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0