fredag

Sådär, nu är jag precis hemkommen från Liza efter en helkväll med mina fina tjejjer:) sofia, josefine, linnea och lovisa saknades dock!!

Nu är det väl egentligen läggdags men är så uppspelt efter allt härjande så ska nog dricka lite te och varva ner lite innan jag nattar!

Imorgon har vi planerat en prommis till Retro Cafét där Sanna praktiserar, sedan ska vi väl sitta där i någon timme och fika och mysa på:) Kvällen kommer förmodligen också spenderas med tjejjerna i guess, blir perfekt!

Vill även påpeka att det endast är 3 månader och 5 dagar kvar tills det bär av till Ayia napa:D synd bara att inte alla tjejjer åker tillsammans!! menmen, studenten med alla kommer bli GALET BRA! ett minus är dock att liza har ett sketet år kvar....

Bjuder på en bild från i vintras då jag och sanna var i spanien!
Här är även en länk till hennes blogg;) www.sannamathilda.blogg.se




Jag måste ha världens roligaste och finaste tjejjer:) tummen upp för er!!

Kommentarer
Postat av: iza

påminn mig en gång till är du snäll ;)

2010-02-13 @ 10:34:20
Postat av: liza

påminn mig en gång till är du snäll ;)

2010-02-13 @ 10:36:43
Postat av: linne

1 år kvar, tjalalalalala! haha nej tycker synd om dig:) men det går fort!!

2010-02-14 @ 23:00:09
URL: http://linnewl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0