gott

provet idag..... fyfan va kasst! aja nästa gång då ska jag plugga mer:)
iaf myskvällen som jag och hjärtat skulle ha ikväll flyttade vi tills imorgon istället för tjejjerna ville komma och se idol hos mig, så då tänkte jag och hjärtat att vi skulle se idol för det är ju ändå finalen? :) HEJJA AMANDA!! så älskling kommer hit kring 6 efter sin träning så ska vi laga kött&pommes&pepparsås :) sen droppar väl brudarna in lite senare nångång, kanske skulle baka någon gott innan idol börjar också ;p sen ska vi se idol osv, sen vid 11 när allt är färdigt så åker jag och bästo hem till honom och sover för han har träning kl 9 imorgon, skönt att jag får sova ut iallafall ;p sen imorgon på dagen, kanske vi far och åker lite skrillor så får hjärtat lära mig lite skillzzz ;) heheheh! sen på kvällen blir det myskväll med bak och våran nybrända julskivahihi och böbbel osv <3333 :)

+ to my sweet friends
image16



Du&jag mot världen, jag älskar dig sååååå jäklarns mycket älskling :) <3 you're the ONE!!!!
image17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0