gratttis

igår fyllde josefine år så vi var där på middag och sen spelade vi spel och såg en skräckis.... (blir psyk av sånna filmer) haha!



vaknade kl 9 imorse av att julia var pigg som en lärka och jag och jossan var näst intill i sömnen, haha! men vi skulle till luleå så det var bara att stiga upp :) åt en mandarin sen kom jenny och hämtade oss så for vi till luleå, var där kring 10 och så har vi gått och såsat där hela dagen i princip : ) när vi kom tillbaka till boden så gick jag och julia och solade och sen hem :)

pratade med hjärtat för en liten stund sen och han sa att han kanske kommer hem inattt :D <3333 det beror på hur det går på matchen som dom strax ska spela!! :) (hoppas dom loooosar) heheeee! åh va glad jag blir om han kommer inattt, men annars så får jag vänta tills imorgon... trist! aja hoppas på det bästa :) efter maten så ska jag och evalena fara till josefine så ska vi basta och lite sånt där chillligt ;) sen senare ikväll/natt far jag till hjärtat, om det nu blir så att han kommer hem <3 men annars så sover jag hemma med mina nallar och längtar tills imorgon när jag får träffa gubben:)

nyår blir kanon, hos hjärtat sen malle med alla brudar+hjärtat&jeppe:)


Du är precis allt, finns inte ord som kan beskriva min kärlek till dig gubben! <3
image22


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0