jul!!

nu är julafton nära :)
igårvaknade jag och hjärtat kring halv 12 så fikade vi oså och sen kom morfar&ing-marie och hämtade mig hos daniel så for vi på stan :) fick en ny bräda av moffa, väldigt fin ;p
sen gick jag på stan med papi och köpte klappar åt mina kussar och daniel osv :)
efter det så for jag och pappa och hämtade daniel och sen for vi till bredåker till farmor&farfar :) mina kusiner och faster osv är där, så kul att träffa dom :) vi åt middag och pratade, sen spelade poker osv =) for hem kring 11, så såg jag och hjärtat en film och sedan en till, skräckis... men tur att älsking var här som  kan rädda mig från allt läskigt! :D sen inatt när pappa kom hem kring halv 4 så blev det frasses mat, GOTT :) kväll  ska vi på middag hos morfar&ing-marie :) sen hem hit och mysapå och så blir det att sova här och sen farmor&farfar och fira jul imorgon på förmiddagen sen till gubben kring 6 och fira resten med hans familj :) sen tisdag  så är det upp tidigt och äta jul-lunch hos mormor sen ska vi vara barnvakt åt nobbes barn Alfons hela kvällen =) sen far ju älskling den 27-29 på cup i umeå! men ska nog klara mig två dagar, sen är det nyååår :)))

älskar min daniel mer än allt <3 allt är så jäkla perfekt!!! världens mysigaste jul någonsin när jag får vara med dig gubbben :D (L)

image14


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0