julbak




idag har jag och sanna bakat lussebullar & choklad muffins :) 100 lussebullar och 45 chokladmuffins, blir att pressa ikväll, HEHEHE :p snart ska vi iallafall gå ut med hunden och sen ska vi se på tv och ta det lugnt senare ikväll :) imorgon, PLUGGA!!! & städa.. sen på kvällen till bästälskling, ÅH va jag längtar <333 ska ta med mig några möffins som överaskning, hihi :) så ska vi se en film och mysa hela natten ;-* synd att det är skola på måndag, men det ska jag nog överleva :b sen måndag efter skolan blir det fortsatt mys med hjärtat mitt = ))

kommer bli mysigaste julen någonsin iår när jag&hjärtat firar tillsammans :)))
Jag älskar dig mer än allting, du är allt jag någonsin önskat gubben <3

image14



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0