puss

for på staden efter skolan igår med älskling och så köpte han ett par jeans osv, så sen efter det så for vi och handlade med hans mami, sen till hjärtat och såg lite tv oså:) sen middag, sen pluggade jag.. intekul! sen kring 9 gick vi ut i husbilen med lite gott och såg tv och sen kring 12 så sov vi : ) mysigt!;-*
imorse hade älskling sovmorgon så jag skulle kliva upp själv typ kvart i 7 för bussen går halv 8... men hade så jäklarns ont i huvet så kunde inte fara på skolan! så låg kvar med älskling till 8 i sängen sen gick han in och lite senare så orkade jag kliva upp och gick in också :) mådde doc inte speciellt bra.. mitt huvud höll på att sprängas, tog en huvudverkstablett och gick och la mig, älskling for till skolan och lite senare när jag mådde lite bättre så hämtade papi mig :) så for hem och sov till typ 3, sen har jag pluggat litelite. och nu väntar jag på mat! sen ska jag plugga ihjäl mig ;s usch, historiaprov imorgon,typ 70sidor känns det som.. aja sen kommer älskling ikväll kring 10 när han har tränat färdigt och sett hockey klart, så då får jag tillbaka all styrka som jag tappat när jag har pluggat :D hihihi! tur det!
sen imorgon efter skolan blire nog stepin om mitt huvud mår ok, men annars far jag hem och vilar tills älskling har tränat klart :) blir världens myspys imorgon ikväll, vi ska böbbla med massa spaoljor och ljus och baka kladdkaka och massa annat mysigt <333 mh! men sen far ju älskling till danmark på måndag tills på söndag med landslaget:( buhu, kommer sakna ihjäl mig som vanligt.... menmen, vill ju att älskling ska lyckas med hockeyn så det är ju bra på sitt sätt :)



du&jag förevigt, finns ingen som du gubben! <3 lovelovelovelove-! DU ÄR BÄST (L)

image15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0