puss

så äntligen är min älskling hemmmmmma igen :) <3 var och hämtade han på flygplatsen i söndags, mmmh så fin du är hjärtat!!! sen for vi till hjärtis och myste och såg film till 2-3? sen sov vi, så himla underbar natt, skönt att ha gubben brevid mig <3333 :) sen skola på måndag, sen efter så gick jag till ishallen så åkte jag med hjärtat hem till honom :) vi gick och duscha sen vila en stund, sen mat :) sen såg vi en film och myste och sen sov vi ;-* var väldigt trötta :p så idag så klev älskie upp kring 8 och for till skolan, medans jag som är LEDIG låg kvar och sov till halv 2 ;) skööönt somfan! sen kom hjärat hem kring halv 3, så såg vi lite av en film och myste och sen packade han osv sen for han på träning :) och nu har jag nyss ätit lite och ska snart plugga.... sen kommer älskling hem igen kring 10 ;-* så ska nog plugga ända fram tills dess ;s har doc inte alla böcker som jag skulle behöva hemma, men tar hem dom imorgon :) sovmorgon imorgon, sen vara med hjärtat :) blir att sova hos mig imorgon, gubben har ingen träning eller nå så blir väl en hel del mysa =) hihi! LÄNGTAR TILLS JUL&NYÅR =)


Min daniel är bäst i världen :) jag älskar dig meeer än allt i världens gubben! <3
du&jag förevigt min ögonsten ;-*
image17


nyåååår :)

image16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0