saknar

så sa hejdå till älskling imorse när han for kl halv5 till kallax, sen arlanda sen danmark! på fredag far dom till karlskrona och spelar och sen kommer han hem på söndag! fyfan va jag saknar dig gubben ;/ åhw jag har världens finaste och bääästa pojkvän :)))) <3 en vecka är så mycket, åh det blir 6 st nätter utan mitt hjärta, HUR SKA JAG KLARA MIG? nog för att jaghar klarat det förut men ändå, känns så jäkla tomt utan dig bästo... aja på söndag, då blir jag världens gladaste :) <333 längtar så jäklarns mycket!!
ska passa på att plugga iveckan iaf, så jag har det bortgjort : ) prov imorgon och på fredag! ska snart äta middag sen kl 6 så ska jag och träna med jossan&jullan =) så efter det blir det pluggplugg, sen prisonbreak! sen ska jag ligga i 6 nätter och gosa med mina fina nallar och lukta på daniels mysiga tröjor och sakna&längta!!;-*
imorgon på morgon så ska jag träna med jullan, sen skola sen sanna och plugga!!!:)

snart jul, kommer ha världens mysigaste julafton med gubben hos farmor&farfar med hela släkten :) NYÅR BLIR MIDDAG OSV HOS MALLE MED BRUDARNA OCH HJÄRTAT+BOYS! NAJS DET KOMMER BLI ; )


Hoppas det går bra i danmark och karlskrona älskling, du är bäst :) <3 jag blir så glad för alla underbara sms när du är borta, och jag älskar när du ringer varje dag&kväll och jag får höra din röst och höra att allt är bra med dig :) jag längtar verkligen tills du kommer hem igen gubben, allt är så perfekt mellan oss <3 HIHI, DU ÄR MITT ALLT OCH JAG ÄLSKAR DIG OBESKRIVLIGT MYCKET SOCKERHJÄRTAT! (L)
image14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0