sjuk, mycket att göra åter igen hehe

Vem vill du vara med just nu: daniel
Vem saknar du: daniel
Vem pratade du med senast: pappa
Vem skulle du ta med dig till en öde ö: daniel
Vem träffade du senast: pappa
Vem älskar du: alla nära och kära
Vem fick du senaste sms:et ifrån: daniel
Vem ringde dig senast: daniel
Vem vill du festa med: daniel och tjejjerna+deras pojkar (NYÅR)
Vem vet mest om dig: daniel
Vem kysste du senast: daniel
Vem sov du i samma säng som senast: daniel
Vem vill du gå på en konsert tillsammans med: daniel och tjejjerna
Vem vill du helst träffa utav alla i världen: daniel, KOM HEM NU! SAKNAR DIG<3
Vem är din bästa kompis: daniel
Vem kramade du senast: erika
Vem lagade du mat med senast: daniel (blev väldigt gott ;)
Vem åt du på restaurang med senast: sanna
Vem har du köpt den dyraste presenten till: ingen aning
Vem fick du en present av senast: kommer inte ihåg 
Vem gjorde du senaste utflykten med: utflykt?
Vem skickade ett vykort till dig senast: kommer inte ihåg
Vem tog du ett kort på senast: daniel
Vem har du flest meddelanden av i din inkorg: daniel
Vem gjorde dig glad senast: daniel
Vem gjorde dig besviken senast: mamma
Vem gjorde dig arg senast: mamma

Vem är den lataste du vet: hm, vetinte?
Vem gjorde du bort dig för senast: ingenaning
Vem fick du senaste e-mailet ifrån: facebook
Vem är skyldig dig pengar: erika, 20 kr ;) haha
Vem är du skyldig pengar: julia, 10 kr ;) haha
Vem såg du på film tillsammans med senast: med migsjälv och min hosta, haha
Vem vet du mest om: daniel, mamma, pappa. tror jag?
Vem lärde du känna senast: hm, vetinte
Vem dansade du med senast: daniel, haha försökte lära varandra vals
Vem kan du berätta allt för: daniel
Vem skulle du vilja ge en ros till: daniel
Vem av dina msn-kontakter pratar du mest med: sanna tror jag
Vem umgås du mest med: daniel
Vem vill du åka utomlands med: daniel, men tjejjerna också såklart
Vem bryr sig mest om dig: kan inte jag svara på? men familjen,daniel,kompisar antar jag?
Vem bryr du dig mest om: nära och kära
Vem hatar du: hemlizzz, men de är fler än en
Vem mer än du sover oftast i din säng: daniel
Vem sov i din säng senast: jag
Vem är mest omtänksam: julia och malin
Vem är den gladaste du vet: erika
Vem har den bästa sångrösten: AMANDA
Vem drömmer du oftast om: kommer oftast inte ihåg
Vem snodde du den här listan ifrån: sofia 

man har inte så överdrivet roligt när man är sjuk som ni ser... haha :)


saknar mitt guldhjärtat sååå mycket <3 du är allt för mig :)


Kommentarer
Postat av: sofia

höhöh, är det nån som snor här va ;)

2007-12-20 @ 12:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0