åh

så var hemma från skolan igår, så ringer älskling kl 1 och berättar att dom just hade ringt från landslägergrejjset och sagt att han ska följa till munkfors iallafall, och det är på tisdag(idag) tills på söndag.... åååh finns fan inte ord på hur mycket jag saknar dig redan gubben;///
ja så igår iallafall så kom älskling&hans papi och hämtade mig kring 2, vi for till luleå och sen hem till gubben, myyyystemyssstemysteeee!!!! såg lite tv och åt annars så låg vi bara i sängen och myste och pratade <3333333333333333333333333333333 låg uppe till 2 inatt, så är hyffsat trött nu, men spelar ingen roll, allt för min älskling (L) fytusan va skönt det var att sova med älskling, har saknaaaat!!!;-* sen imorse så klev hjärtat upp kring 7 och packade det sista, sen väckte han mig kvart i 8 så låg vi i sängen och mös de sista vi hann ;-* sen skulle hjärtis och hans papi fara och hämta ville osv, så då skjusa dom hem mig :) har sovmorgon till 5 över 10 eller 20 över 12? vet inte, måste ta reda på det! aja de ända som var liiiite bra med att älskling for var att jag har så jäkla mycket plugg så då hinner jag ju göra bort massa när han är borta! +++ att jag vill ju att min ögonsten ska lyckas med hockeyn så det är klart att det är bra att han åker för det också! :)

Fyfan vad jag saknar dig redan gubben, 5 nätter utan dig nu ;s usch! vill inte vara utan dig, du är det bästa som finns och jag älskar dig mer än allt i världen <33333 du&jag föralltid (L)

image12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0