fint väder...

går hade jag och älskling jättttesuperduper mysigt :) massa tända ljus och mysmusik åallt, åhhhhh VAD JAG ÄR KÄÄÄÄR I DIG GUBBEN !!! :)))))))))))))) <3333 hihihi du är så bäst!! somnade kring 1 eller nått, sen vakna halv 8 idag, tvinga oss upp och åt frulle osv : ) sen skolan, chilldag. sen efter skolis gick jag och malin hem till henne och hämta hennes börs sen gick vi till staden och mötte evis, så har gått på stan i princip hela dagen, inte överdrivigt trevligt i detta väder men med mina bruttor så äre alltid trevligt ;) heheh! köpte ett par skor kollade på en ny jacka och sen köpte vi lite smått och gott =) ska fara till älskling strax, sen ska vi äta tacos där ikväll smarrrigt :) sen lite senare blir det mest troligt att böbbla med tända ljus,gomusik och spaolja och allt myyysigt :))) (L) skönt att få sova uuuuut imorgon!!

plus i kanten till mina zöta kompisar ;-*
image6

 

Daniel, du är allt <3 åh va jag älskar dig hjärtat :) allt är så jäkla bra med dig ;-*
 image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0