homeee

ÄNTLIGEN HEMMA! sköööönt!!
klev upp kl 5 i morse, inte speciellt trevligt men flyget gick 07.55 och då skulle vi åka arlandaexpressen till arlanda osv, usch va trötttt jag är...
helgen har ju varit trevlig på det sättet att jag har fått träffa faster, kussarna osv :) men han saknat daniel såååå in i nordens, men snart träffas vi :))))) <3
sitter och funderar om jag ska orka gå på skolan eller om jag ska sussa några timmar tills kl 2 när min älskling kommer hit <33 blir mysmysmysssss ikvälll, åhw va jag har längtat ;-* duärbästgubben! massa skitprov och inlämningar nu på slutet, känns inte speciellt peppande... aja de löser sig nog :)

jag älskar min daniel mer än allt i världen <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0