miss my boy

var hemma från skolan idag, skööönt :) fast hade bara tema dag och sen två lektioner så missade inte såmycket som tur var =) kom nyss hem från träningen ska strax duscha och sen hockey med malle&evispevis ;p sen plugga senare ikväll.. SEN MYSA MED MINA NALLISAR OCH LIGGA OCH SAKNA MIN UNDERABARA ÄLSKLING SOM JAG FÅR TRÄFFA PÅ MÅNDAG! <3 fytusan va jag längtar, åh 5 nätter kvar utan någon som ligger och håller om en ;s buhu! aja, hoppas iaf att det går bra för hjärtat på matchen ikväll mot brynäs :)

PLUZ till my friends :)




image10
saknar dig massor gubben, jag älskar dig över allt annat min lilla ögonsten :) hihi <3 du och jag mot världen ;-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0