29 januuuari

tiden går fort, SNART ÄR DET SOMMAR :D
sovmorgon till 11.20 imorse, tyckte lite synd om gubben när han var tvungen kliva upp 07.30! hehe
lugn dag, hade redovisning i muisken osv. skönt att de är bortgjort :) nu ska jag laga lite mat och sen fara &träna med josefine&Julia :) efter det så tar jag bussen till älskling, hans träning slutar 8 så han kommer väl hem kring 9, då skulle vi se nån film oså :) ++++ att jag måste plugga tyskaglosor...
imorgon skola till halv 4, sen vara med hjärtat, vi ska äta palt :) mmmmumma! sen ska jag antingen fara och träna eller så ska vi och åka lite skrillor med sanna&danne tror jag de var prat om? aja får se hur jag gör :) sen ska jagochgubben köpa lite gotta och mysa :) <3


du är min sol, jag älskar dig mer än allt lillsnöffi ;-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0