31aaaa

besviken på dig malle som har tagit bort din blogg.......

lugn dag idag på skolan, skönt :) så var sanden osv och hälsade på så fick träffa gubben lite också :))
efter skolan gick jag och evalena på stan och kikade lite, sen hem till henne och kollade lite kataloger osv!
sen gick jag och mötte therese och vi handlade, sen gjorde vi lite mat och tänkte fara och träna men det blev inte så, hehe.. men nu är det skärpning med träningen ;) nästa vecka då jäklar!!
kom till gubben för ungefär en timma sen, och ska strax hoppa in i duschen :)) sen blir de tv,myspys sen sova lite senare :)
 
imorgon efter skolan skulle nog therese följa mig till luleå, så ska gå lite på stan där och sedan fara och kika på gubbens match, hejjahejja! efter matchen så far jag och hjärtat hem till mig och har en liten myskväll ;-*
sen lördag är de klassfest, kulkul =) söndag pluggggga som bara den! sen när gubben kommer från skellefteå lite senare så ska vi se en film på 3an, kl 21.00 kolla ni med ;) verkar superbra!! sen såklart goooa men måste faktiskt sova relativt tidigt eftersom jag har historiaprov på måndag, måste verkligen tagga till det ;)  från och med nu så gäller bara, alla rätt=linne

på torsdag(om en vecka) så bär det av till sandviken med thomas :) ska verkligen bli kul att kolla när gubben spelar med lands :)


My heart belongs to you :)

danieldanieldanieldanieldaniel<33 jag är tokig i dig sockerunge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0