äppelpaj

idag har jag tagit det superlungt, sov till halv 1 ungefär sen klev jag upp och satt och såsa vid datan ett tag :)
sen åt jag lite frulle, läste klart min bok och kolla lite tv! sen åt jag middag från max, och sen vinka jag av pappa som far bort tills på fredag : ) sen skrev jag lite på min recension, sen kom sanna och vi gick och handlade :)
sen bakade vi äppelpaj, åt den för en stund sen! gott var det! så har jag nyss kommit ut ur duschen, sitter och funderar om jag ska ta mig en prommis till daniel eller om mamma ska få skjusa mig :) han kommer iallfall hem typ kring 12-halv 1 så det är ingen bråttska ;p

imorgon skola, 08.20-16.30...............fyyyy! sen träna med josefine,linnea&julia :) sen kommer gubben hit efter han har sett a-lags matchen i luleå = ) mysmys

du+jag


You're simply the best
Better than all the rest
Better than anyone
Anyone I ever met
I'm stuck on your heart
I hang on every word you say
Tear us apart
Baby I would rather be dead



Kommentarer
Postat av: maria

Så himla gott det lät med äppelpaj :)

2008-01-27 @ 20:39:01
URL: http://marialundqvist.webblogg.se
Postat av: Louise S.A

Åh va gott med äppelpaj, Love it!
Och vilken mysig bild på er två!!

Kramar Louise

2008-01-27 @ 20:45:57
URL: http://www.louisesa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0