bokat&klart! :)

nu ikväll så har vi bokat boende+biljetter till rihanna den 12/3 :) supernajs!!

sovmorgon imorse till 20 över 12, klev upp kring tio i 11 och åt frukost i ungefär 45 min med gubben, så sen blev de lite bråttom eftersom jag skulle skriva ut ett arbete och sen möta malin&therese :) men hann på pricken ;p
efter skolan så gick jag&josefine hem till mig, har suttit i nån timma och kollat runt på lägenheter hotell osv i stockholm så nu är det färdigt :) har nyss ätit lite pasta/kyckling sallad och jossan for för ungefär 2 min sen :)

nu ska jag gå till bussen och fara till bästhjärtat mitt :)
imorgon, prooov... sen hem och laga kött,pommes&pepparsås och ha en myskväll med sockerhjärtat <3


you and me, forever and always! D hjärta L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0