chillet

nu är jag hemma från skolan, klarade verkligen inte att gå på gjympan för har stickande huvudverk?! haha lite svårt att förklara men det gör iallafall ont som bara den, påvägen hem köpte jag rån så nu ska jag gå och lägga mig och sen på tv med gubben och pressa lite rån :) det är så super gott, kan äta hur många som helst! hehe
julia kommer hit efter hennes utvecklingssamtal, då ska vi göra klart vårat arbete i geografin ;p
sen blir det att laga mat lite senare, sen mysa på med hjärtat heeela kvällen, kanske hyra nån film oså :) mh min bästdaniel <3

p.s blir nog gotland i juli med brudarna +gubben&jeppe NAJSNAJS SÄGER JAG BARA!!! =)


love you honey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0