:)

blev riktigt najs igår att basta&bada med erikajuliaevalena :) hade ansiktsmaskar och peelingkrämer och blev väldans rena, haha :) efter vi duschat åallt så såg vi hockey med älskling, och när det var färdigt så såg vi en film 'hata göteborg' hyffsat bra, men inte överdrivet :b sen kring 12 så for brudarna hem och jag och gubben kom på att vi skulle göra mat :) haha! så vi började göra pommes, fläskfilé&pepparsås :) väldigt gott! och SUPER MYSIGT!:) hjärtat dukade fint med fina vinglas (doc med fanta i, hehe) och så tände han massa ljus åallt, åh va jag älskar dig mitt guldhjärtaaaa!!! finns inte ord! <3 ja så åt vi iallafall, sen gick vi och la oss vid stor tv:n och såg en film, den var bra : ) sen gick vi och la oss i hans föräldrars säng eftersom dom är borta, så låg vi och mös till halv 5 och sen somnade vi :) <3 vaknade kring halv 1 imorse och gubben klev upp ochj packade, jag &julia tänkte fara och träna men ska plugga istället (försöka) :) pappa skjussade iaf älskling på teori+träning kring 2 och sen kommer han hem kring halv 8, så ska väl försöka att hinna plugga en hel del tills dess :) men nu ska jag gå och städa undan lite i köket sen kommer greta&tomas hem kring 6 så då är det rent och fint i huset : )


det finns inte ord som kan beskriva hur mycket du betyder, du är det bästa som har hänt mig hjärtat <3 allt är sååå bra med dig!!:)

image18




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0