mindanielärbäst:)<3

imorse vaknade jag och hjärtat halv 3?! haha vad håller vi på med, sover bort hela dagen inte bra :p men det var skönt iaf :) gick iaf upp och fikade sen for och handla och sen skjussa pappa oss till hjärtis =) vi är hemma själva hära tills imorgon, så e,e,j ska komma och basta&bada hära på ett tag, sen se en film och äta fruktsallad, haha nyttigt :)
sen när dom har farit så har ju jag och hjärtat huset för oss själva så blir väl att ligga vid stortvn och mysa oså ;-*

imorgon ska jag och träna med julia, sportigt :) sen på kvällen så ska jag&älskling se en svin bra film =) sen har hjärtat match på måndag, och då ska jag träna :) skola på tisdag, måste nog plugga lite imorgon också altså..
igår åt jag och älskling på kina, sen så var vi med angelica&challe, såg lite på tv och bara tog de lugnt oså:)

aja nu ska jag gå och börja med fruktsalladen = )

Jag älskar dig mer än livet, du är mitt allt <3 vi förevligt min sockertopp :) ;-*

image14


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0