när det är som bäst :)

hade engelskaprov idag, 200 glosor... gick väl hyffsat iallafall? :)
efter skolan gick jag på stan med julia&evalena en stund, sen hem och började läsa en bok "det ska bli ett sant nöje att döda dig" har hitils bara läst 33 sidor men den verkar kanonbra :-) käkade kring halv 5 och sen drog jag och jossan och tränade på steppen :)
efter det for jag till hjärtat, är här nu har duschat för en stund sen, harr nyss fikat och suttit och pratat lite med greta :) väntar nu på att gubben min kommer från träningen så ska vi slå på en mysigfilm och ligga och se den och goa <3 sen ska jag läsa lite mer av min bok senare, sen blir det väl att sussa =) imorgon, skola sen hem och städa lite om jag hinner? sen och träna igen, känner mig ganska sportig nu ; ) efter hjärtats&min träning så blir det en kväll hos sockerhjärtat full av mys :) <3 sen lördagmorgon-söndag så far gubben till stockholm och spelar matcher :) så då ska jag,erika,julia,josefine,evalena till erikas stuga från lör-sön och bada tunna och basta osånt najsigt ;> sen på söndag ska vi träna och senare på kvällen så far jag till min älskling och inväntar honom ;-* hihih!
allt rullar på så jäklarns bra nu, kan det bli bättre? svar nej :)


Har du någonsin känt lyckan
Av att få den du älskar
Att få kalla honom sin egen
Och att han har valt just dig

Har du någonsin varit så kär
Att du tänker på honom dag och natt
Hur hans röst låter när han pratar
Hur det känns att vara nära honom
Hur han luktar och smakar

Har du någonsin känt rädslan
Av att din kärlek ska vända dig ryggen
Att du blir lämnad ensam kvar
Övergiven med tårar som bara rinner

Har du någonsin känt lättnaden
Av att du har haft fel hela tiden
Att du är den enda för honom
Att du är den han vill ha

jag älskar dig mer än allt daniel, du får mig att må bäst i världen! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0