paglaaaa

dataprov idag, gick superbra (pepparpeppar!!)
efter skolan gick jag&evis hem till mig, diskade&packade lite grejjer till pagla sen skjussade mamma oss och hämta upp lovisa,josefine&julia :) sen drog vi till pagla, var där i ungefär 2 timmar! åkte tefat,sopsäckar osv, grillade korv&pinnbörd osånt :) jag råkade elda upp halva min sko och lite av vanten :s.... illa hahah!
kom till gubben för en stund sen, duschade just :) nu ska vi strax äta middag sen blir de mys hela kvällen, se letsdance osv :)

sen imorgon far ju gubben till stockholm, sanna med några imorgonkväll och spela spel och äta gott :)
sen söndag, PLUGGA!!! sen på kvällen mys hos hjärtat när han kommer hem kring 12 :s


min diamant, du är så underbar :) jag älskar dig mer än allt i världen!! <3


Kommentarer
Postat av: Lisa

Julia Lindberg skriver exakt som dig i hennes blogg. eller hon andvänder samma ord och så som dig. är inte det irri?

2008-01-26 @ 13:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0