pusspåminpojkvän

igår var jag och anna och kollade på hjärtats match i luleå, dom förlorade doc men dom borde ha vunnit för dom var mycket bättre = ) sen efter det så for anna&pors hem och jag,daniel,nobbe&tomas satt oss i husbilen och åt smörgåstårta, mummmma :) sen kollade vi på a-jun matchen, dom förlorade doc också men tur att det var någon som blev glad över det(lovisa) hehe! efter matchen så for vi iallafall hem, släppte av lovisa&petter på södra och sen bar det av till norra =) jag och gubben värmde tacos och åt, sen såg vi en film och sen vare bara mysa och sova ;-* älskling for imorse kring halv 8, jag sov kvar till halv 1sköönt : ) nu kom jag nyss hem och ska strax fara och träna med jossan&julia sen kommer gubben efter sin match i luleå och då ska vi gå och handla och sen laga mat :) eftersom pappa far bort i två veckor från och med idag, så jag&gubben är ensammna här :) som tur är så kan vi ju smita till daniel när vi inte orkar laga mat osv, väldigt tur ;p sen har ju gubben borta match ihelgen, men pappa kanske skullekomma hem på helgen? jag vetinte? :p annars får jag ha en vän sovandes, annars blir de lite läbbbigt, hehe! borde städa.. NU men orkar verkligen inte så det får bli en annan gång, MÅSTE verkligen plugga för har tre inlämningar, tre prov denna vecka, not fun...


föresten så imorgon beställs biljetterna till Rihanna den 12/3, josefinejuliaevalenajaglinneaerika ;)



min pojkvän är världens bästa, DU&JAG <3 bästbästbäst!! (och väldigt duktig på att duka fint hihi)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0