snart skola

imorgon börjar skolan, känns faktiskt inte speciellt jobbigt utan känns ganska skönt att få komma tillbaka till det vanliga. även fast jag kommer sakna att ha lov! hehe- nu är det nya tag som gäller i skolan, hejjahejja!:)

igår när jag var helt ensam hemma hos hjärtat när han var på träning och tomas&greta inte hade kommit hem ännu och linda är i lägenheten så var jag jätte rädd, haha trodde det spökade (vilket jag tror fortfarande) och när jag sitter i vardagsrummet, rädd och ser på oth och försöker koppla bort att jag är rädd haha så slår sterion på i badrummet på högsta....... kutade ner till nedervåningen och ringde pappa, sa att det verkligen spökar och att jag måste prata med han medans jag går och slår av musiken, haha slog av den iaf och satt mig och kolla på oth igen, och efter bara en liten stund så kom greta&tomas hem som tur var.... pjuh hade dött annars, aja dom fick sig ett gott skratt när jag berättade allt iallfall, haha :)

sen efter 30 min så kom gubben hem, vi såg på nyheterna och fikade och sedan kilade vi ut i husbilen och la oss där och såg en film på 3an, väldigt bra :) sen efter den så mös vi lite och sen somnade vi tidigt för en gångsskull =) älskling klev upp halv 7 imorse för han skulle ha isvärmning i luleå och sen match i skellefteå:) jag fortsatte sova och vaknade 2... inge bra att sova så länge, vad håller jag på med egentligen? aja nu blire nya puckar när skolan drar igång igen :) gick iaf in kring halv 3 och åt 'frukost' sen kom pappa halv 4 och vi for förbi bokia och köpte nya stift och lite sånt där, sen hem och nu äre snart middag sen träna med jossan halv 6 :)
sen kommer gubben hit runt 10 när han har sett klart hockeymatchen i luleå så då blire fika,mysa och sen sova :) fast kom just på att jag har sovmorgon till 12.20 imorgon wie! men gubben börjar ju 8.30 så måste ju ändå sova i tid, men det blir bra för då är jag utvilad :)

prov på torsdag, känns inte så väldigt taggad men måste verkligen börja plugga....


du+jag, om världen blir delad vill jag vara på din sida :) <3

image24


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0